Impuls.

Jag har klippt mig, och då menar jag det bokstavligen. Satt och tittade på nya frisyrer igår, för att jag var så trött på min gamla. Sen bestämde jag mig för att klippa luggen lite, men till slut blev det att jag klippte lite överallt. Pia hjälpte mig att klippa där bak, för det var lite svårt att nå...allt blir ju spegelvänt när man står framför spegeln och klipper sig. Jag är faktiskt nöjd, och nu känner man sig nästan som en ny människa.

Igår fick jag reda på att Carinas lag skulle spela basketmatch i Nässjö ungefär två timmar innnan matchen skulle sätta igång. Då bestämde jag mig för att åka dit och titta, för det var så längesen man tittade på basket och så får man träffa syrran. Min plan var också att försöka få med henne hit till Jönköping för att gå på The Tough AllianceBongo Bar med mig. Ingen annan kunde eller ville, och jag ville verkligen gå. Nu är Carina här i Jönköping.

The Tough Alliance spelning igår på Bongo var ganska weird faktiskt. Jag fattade inte så mycket. Först och främst så var det packat med folk, man kunde knappt röra sig där inne. Sedan fick man inte reda på när de skulle börja spela, och när man väl fick reda på vilken tid det var så kom de ändå ut försenade. Jag är inte ens säker på att de var där, för man såg inget. Jag hörde iallafall låtarna, som var fyra låtar eller nåt. Efter att de hade spelat "First Class Riot" så blev det kalabalik på scen, alla var uppe på scenen och härjade. Säkerhetsvakterna var tvugna att stå på scenen för att ingen skulle gå upp, sen helt plötsligt stod det någon snubbe och diggade på scenen bakom vakterna, och jag såg ingen skymt av The Tough Alliance. Jag är faktiskt väldigt besviken eftersom jag har hört så bra om deras spelningar.

Nu ska vi åka någonstans och hitta käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback