Garden State.

Just nu sitter jag hemma i Oskarshamn för att fira syrran som fyller 18 år på torsdag. Enligt kinesisk tradition så ska man antingen fira en födelsedag exakt den dagen man fyller år eller innan om det inte går. Man får absolut inte fira den efter. Det känns som att de enda gångerna vi åker till Oskarshamn är på grund av att någon fyller år, annars pallar man inte åka till den staden.

image25Vi tittade på
Garden State igår också. Vet inte hur många gånger jag har sett den, och man skrattar fortfarande åt samma grejer. Filmen är så mysig och underbar, musiken passar in perfekt. Varenda låt i soundtracket är bra. Jag älskar alla karaktärerna. Denna film är verkligen en av mina favoritfilmer.

Snart ska vi åka tillbaka till Jönköping igen för att Pia ska jobba tidigt imorgon, då är det lättare att åka hem sent idag än tidigt imorgon. Det blev en kort vistelse, men orka vara i denna stad för länge.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, denna stad är lite småtråkig!!
Men roligt att höra att ni hade kul med syskonen ändå :P

Postat av: myna

ja, synd att inte ni var hemma.

2007-09-13 @ 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback