The perfect beat we seek that, knowledge of mind we speak that.

Jag trodde verkligen inte att denna helg skulle bli så bra som den blev. Projektet klarade sig och vi lyckades lämna in den redan på lördag, vilket kändes väldigt bra. Man får hoppas att den blir godkänd också; fast vår lärare säger "det är C-nivå", men det säger mig inte så mycket faktiskt. Bara rapporten har ett vettigt innehåll så borde det väl gå anser jag.

image34
Kvällen blev bara bättre där vi började med en bra förfest med rikigt sköna människor hemma hos oss. Vi bestämde oss till och med för att inte se Livelihood för att de hade en så tidig spelning. Det har jag lite ångest över att jag missade faktiskt, för det jag har hört från de är jävligt grymt och dessutom säger folk att de är riktigt duktiga. Det kommer nog andra chanser jag kommer få se dem.

image32
Vi gick istället när det var dags för Kapten Röd och Majorerna att spela. Jag hade inte hört så mycket från honom tidigare, bara ett fåtal låtar. Han imponerade iallafall verkligen på mig, riktig bra scennärvaro med bra publikkontakt och sköna låttexter. Svenska Akademien var som jag hade förväntat mig; klockrena! Jag kunde inte sluta dansa på någon av dessa två konserter. Riktigt bra var det, och sällskapet gjorde det ännu bättre. Därefter fortsatte kvällen med efterfest hemma hos oss. Det var mys, vattenpipa och riktigt gry m musik där alla fick välja deras favoritlåtar. Men innan vi kom till efterfesten kände vi oss tvungna att känna oss som barn igen, så det blev lite "datten" eller kull kanske det heter. Jag har iallafall inte sprungit så snabbt på ett väldigt bra tag.

image35

För att avsluta denna helg hade vi en cillkväll med film och chokladfondue på söndagen. Riktigt nice!

Kommentarer
Postat av: Lena

shiit vad kul det verkade som ni hade det ! :D Kul med lite bilder också.

2007-10-09 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback