Thank u mama for the nine months u carried me through.

Nu är man tillbaka till det verkliga livet; tentaperioden är över. Inte för att jag har pluggat så mycket. Det här måste nog har varit den tentan jag pluggit minst på hittills. Det kändes som jag gjorde allt annat än att plugga, jag hann till och med försöka lära mig spela gitarr, rita massa teckningar, titta på en hel del filmer och gå på bio. Sådant som jag i vanliga fall inte gör, eller tror att jag inte hinner göra gjorde jag under tentaveckan. När det väl var dags för själva tentan så blev jag klar efter bara en timma, så detta är dessutom den tentan jag har blivit klar med på under en så kort tid. Det bästa är att det kändes bra efter att jag hade gjort den, annars när man blir klar så snabbt så brukar det inte kännas så bra. Nu får jag hoppas att det verkligen har gått bra också.

image36

Mamma fyllde 50 år i lördags, så efter tentan var det raka vägen hem till Oskarshamn. Som vanligt när man är hemma så känner man sig aldrig hungrig, speciellt inte denna helg då det var överflöd av god mat. Vi gav mamma spa treatments, en klocka, en film som jag har redigerat ihop och vin, det blev lyckat. Igår fyllde dessutom Natta år, så vi överraskade henne med tårta och present. Det har verkligen varit en helg fullt med födelsedagar.

Kommentarer
Postat av: Lena

kul att ni var här i Ohamn och hann titta förbi på våran match ! hörde ibland lite att ni hejade lite på mig ;D, trots att ni hejade på Döderhult! Ni är SNÄLLA sköningar!

2007-10-23 @ 16:54:58
Postat av: myna

döderhult var ju under underdogs, så de måste få pepp.
och phungarna hejar man alltid på! ;)

2007-10-23 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback