Grattis till 2:a-platsen.

Fick nyss reda på att syrran kom tvåa i basketfestivalen med sitt lag i 89-klassen. Jag känner mig jättestolt över mina "ex-spelare" och resten av OBBK-tjejerna. Synd att man inte kunde vara där och titta på finalen, hade velat se den. Men jag var där i fredags istället, fast hann bara se brorsan spela. Det gick inte lika bra för dem, men med tanke på att de spelade i 90-klassen med ett lag bestående av endast en 90-spelare och resten 91,92 och 93, tycker jag att de matchade upp motståndet bra. Brorsan var grym tycker jag, stolt över han med.

Vi hann inte åka förbi någon tatueringsstudio på grund av tidsbrist och en massa vilsekörande. Det får bli en annan gång, då vi endast besöker studios. Tycker inte om vägbeskrivningarna från eniro och hitta.se, jag lyckas alltid köra vilse. De beskriver småvägar istället för att bara enkelt beskriva åt vilka skyltar man ska följa. Till slut blev det att man frågade folk, då hittade man på en gång. Men annars var göteborgsresan en mysig dag med Pia, Bubba, Miki och Farah. Enda problemet var att det kändes som den stämningen jag letade efter under basketfestivalen saknades, helskumt. Fast det kan ha berott på vädret och att vi bara var där en dag.

Saknar fortfarande den tiden då basketen kändes som hela mitt liv. But it's over now.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var kul att träffa dig ! :) Ska du tatuera dig?

Postat av: myna

kul att träffa dig med. ja jag har planer på det.

2007-05-23 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback