Underbar dag.

Idag har jag varit ute i Bankeryd och kollat på basket. Satt på motståndarnas sida, alltså min gamla klubb OBBK som vann matchen. Efter matchen hängde man lite med flickorna i laget. När de hade åkt hem så bestämde jag och Pia oss för att åka longboard in till stan. Vi tog vägen längs Vättern, vilket var ett litet misstag för min del. Det var jättesoligt och allt men sen när man åker longboard i en ganska hög fart så blir det väldigt kallt plus att det blåser kalla vindar från Vättern, min hjärna höll på att frysas till is kändes det som. Pia var smart som använde mössa.

Inne i stan så bestämde vi oss för att ta en fika på Claras. Det blev bakad potatis med kyckling chili, gott. Sedan åkte vi till Bubba och Miki och hängde lite, och självklart var deras goa lillebror William med. Killen är hur skön som helst.

Vid halv sju-tiden åkte vi vidare; Pia till jobbet och jag hem. Först tänkte jag ta bussen hem, men den var så seg så jag bestämde mig för att åka till nästa hållplats och vänta. Men det blev att jag åkte till nästa och nästa och till slut var jag helt plötsligt hemma. Gick snabbare än vad jag trodde att åka från stan till Österängen. Kanske ska börja ta longboarden till skolan nu när det börjar bli varmare, och när jag har lärt mig att ta backarna lite bättre.

Nu ska jag börja på min reflektion i kursen "Organisation och Ledarskap", har skjutit upp den alldeles för länge.

Ännu en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad gutt för dig att du hade en skön dag i solen (: . Hoppas det gick bra att åka longboard!

Postat av: Anonym

det gick jättebra att åka longboard. bättre än vad jag trodde.

2007-03-25 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback