Kill Bill

Kill Bill Vol.2 gick nyss på SVT. Jag tycker Kill Bill filmerna är mästerverk, skulle kunna titta på de om och om igen utan att tröttna. Allt är perfekt; hur de berättar historien, filmningen, fotografin...ja allt.

Mycket basket kommer det att bli denna helg, bara en massa bortamatcher. Har faktiskt ingen lust att spela egentligen. Nu har jag nog bestämt mig helt att jag ska sluta med basketen. Ska bara spela de här sista matcherna och träna säsongen ut, sen är det adios! Jag måste ha tid till annat, dessutom är inte basketen lika kul längre.

Framtidsplanerna börjar gå framåt, sakta men säkert.


Kommentarer
Postat av: Emelie Almlöf

Såg också filmen nyss, hur bra som helst, Kill bill filmerna är otroligt snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback