Semester.

Finally, nu har jag semester...fast bara i en vecka. Just nu sitter jag hemma i Oskarshamn. Ganska skönt faktiskt, längesen man träffade familjen. Ska fira min födelsedag med släkten imorgon. Börjar känna mig gammal eller nåt, eller det känns som man borde ha upplevt mer vid den här tiden. Inte så lätt när man är student.

Den lilla pojken är våran kusin Kenny.

Igår var det en riktig lång dag. Jag kände mig tvungen att städa lägenheten innan vi skulle åka. Tro mig, det behövdes och det var väldigt mycket att städa. Som tur var hade jag min underbara vän Farah hemma hos mig, hon erbjöd sig sin hjälp och det är jag väldigt tacksam över. Nu har jag kommit fram till att jag verkligen måste städa lite oftare, det här funkar inte. Detta tog nästan halva dan, men det var väldigt skönt att ha en ren lägenhet. Med tanke på att mamma ska hänga med mig hem till Jönköping på söndag, så var det bra att ha gjort detta.

Efter allt städande var det jobb, sista kvällen innan semestern som inte var så jobbig, skönt. Efter jobbet skulle man snabbt hem och packa och sedan köra raka vägen hem till Oskarshamn. Konstigt nog blev jag aldrig trött eller sömnig, så vi slapp stanna på vägen så vi var framme redan vid 01.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback