kidnappad.

Lördagen var en riktig sjuk och underbar dag. Planerna var att först förfesta lite hemma hos Bubba och Miki och sedan fortsätta festa hemma hos Diana. När vi kom så var det bara tre som hade dykt upp, men Diana försäkrade om att det skulle komma fler. Efter ungefär en timma så gick Pia och Diana ut och skulle möta upp två av hennes killkompisar, sa de.

Istället kommer det in två maskerade män och rövar bort mig. Jag fattar ingenting och försöker dra av de maskarna samtidigt som de bar mig. Sedan slänger de in mig i en skum röd liten bil och där inne sitter Farah!!! som också hade blivit kidnappad av dessa tre män. Jag blev så förvånad av att se Farah eftersom hon skulle på ett bröllop den dagen. De hade tydligen kidnappat henne från bröllopet; det hade jag velat se. Men när jag såg Farah började jag ana vilka som låg bakom detta dåd. Efter en galen bilfärd så var vi framme i Råslätt. Där såg jag verkligen vilka som var kidnapparna; Younas, Issa och Semak. Väl uppe i Younas lägenhet så var alla där. Tydligen visste nästan alla om vad som pågick, till och med min lillebror visste om det. Där var den stora födelsedagsfesten för mig, Farah, Patrik och Diana. Detta var verkligen ett minne för livet. Jag tackar alla för denna present och upplevelse!

Kommentarer
Postat av: cindy

Läskig situation men häftig! ;D

2007-07-24 @ 10:33:40
Postat av: myna

jo det kan man verkligen säga.

2007-07-25 @ 00:49:27
Postat av: Linda

NEJ VAD GRYMT!! :)

2007-07-26 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback