gettin' older.

Jaha nu har man blivit ett år äldre, har varit det i snart ett dygn nu eller om man ska vara helt korrekt så har jag bara varit det i 5,5 timmar. Så ni kan nog nästan räkna ut vilken tid jag föddes. Känner inte direkt någon skillnad, fast det gör man nog aldrig...eller jo kanske när man var liten. Jag har iallafall som sagt varit hemma i Oskarshamn och firat födelsedagen en dag tidigare med släkten. Det är inte ofta man träffar de så det var mycket trevligt. Jag har nog nästan aldrig ätit så mycket och konstant som jag gjorde igår. Allt från hembakad pizza till sushi, tårtor, kakor, godis, frukt, kinesisk mat och kakor. Shit, jag tror jag är mätt fortfarande.

Nu sitter man hemma här i Jönköping med syskonen och mamma som hängde med hit. Det blir till att umgås med de i en vecka, men det är absolut inget jag har något emot. Alltid kul att umgås med de.

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS !!:)
Nej vad kul ni kommer ha det hela familjen!
Fuskigt :P

Postat av: Lena

Gratttiiiiis i efterskott ! :) Gamling nu ! Haha, säg till när ni kmr hem.

2007-07-18 @ 10:14:15
URL: http://touchthesky.blogg.se
Postat av: Linda

Kommer ni hem till helgen ? :)

2007-07-19 @ 11:38:36
Postat av: myna

vi var hemma helgen innan hamnfestivalen, men hann inte träffa något folk knappt eftersom det var en snabb vistelse för att fira med släkten. nästa gång hör vi av oss.

2007-07-25 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback