Dreamgirls

Igår blev det en liten seriemarathon med Farah och Pia, och vi passade dessutom på att se den Oscarsnominerade Dreamgirls.

Filmen var väldigt bra. Beyoncé skötte sig hyfsat, efter alla andra filmer jag har sett henne i så var man lite tveksam till hennes skådespelarkarriär. Men hon var inte så dålig som hon varit tidigare. Det imponerande var att det var Jennifer Hudson's första roll någonsin; hon har varit med i American Idol, och vann inte.

Efter att ha sett denna film så skulle jag vilja leva under den tiden. Man hade verkligen roligt och musiken var underbar. Kläderna var fantastiska, alla var så fina. Jag hoppas att den här filmen tar hem några Oscars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska absolut också se den ! :)

2007-02-14 @ 17:36:31
Postat av: Linda

det var jag Linda som skrev :D

2007-02-14 @ 17:39:16
Postat av: J

Har lite svårt för musikaler så det faller redan där.

Postat av: Lena

Den vill jag lätt se ! :)

2007-02-17 @ 08:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback