what a waste.

Vi åkte bil i 2 timmar, stannade för en liten matpaus i Norrköping och fortsatte sedan åka till Uppsala för konserten. Runt 16-tiden var vi framme och ställde oss sedan i kö vid 17-tiden; ute i regnet och kylan. Insläppet skulle vara klockan 19, men runt 18.30 kommer folket som jobbar för Uppsala Konsert & Kongress ut och meddelar: "Mos Def konserten är inställd p g a sjukdom" . Han hade tydligen spelning i Barcelona igår och efter den konserten hade en läkare bett han att inte fullfölja sin turné.

Jag förstå att sådant kan hända; att en artist blir sjuk etc, men de måste ändå ha vetat det mer än 30 minuter innan konserten. Det tycker jag är riktigt dålig stil.

Vi bestämde oss iallafall till slut att åka hem tillbaka till Jönköping, för ingen av oss var på humör att stanna kvar i Uppsala eller Stockholm för att festa. Jag erbjöd mig att köra hela vägen tillbaka, eftersom jag var rätt besviken så orkade jag inte låtsas vara glad och därför var detta ett bra sätt för mig slippa tänka på den bortslösade dagen.

Nu sitter jag hemma efter 9 timmars bilåkande fram och tillbaka. Som tur var hade man ett skönt roadtrip-gäng. Dessutom har jag Common-konserten att se fram emot på onsdag, hoppas den blir av iallafall.

Kommentarer
Postat av: nahrin

lider med dig . betala mer än 1500 för snubben o så dyker han inte upp .

Postat av: Bellish'

stackarn...
jag som tyckte vi hade de jobbigt som var med om samma sak fast vi åkte från sthlm

2007-12-02 @ 20:20:29
URL: http://bellish.blogspot.com/
Postat av: myna

känns som det inte spelar någon roll hur långt man åker, alla vi fick vår lördag på nåt sätt förstörd. fast det är ju lite jobbigare ju längre bort från uppsala man bor.

2007-12-02 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback