the key is communication

Min första dag på jobbet gick väldigt bra och snabb, det enda jobbiga var att jag hoppade av två hållplatser för tidigt och fick springa sista biten för att inte komma för sent. Inte visste jag att det fanns tallvägen 1, tallvägen 2 och tallvägen 3 eller vad det nu var och jag hoppade självklart av vid tallvägen 1. Det var iallafall ett riktigt mysigt ställe med trevliga människor och inte alls jobbigt, dessutom gick tiden jättesnabbt för att vara 9 timmar.

Läraren har äntligen lagt upp hemtentan, han hade tydligen redan lagt in den vid 19-tiden igår på pingpong (skolans kursnätverk). Han kunde faktiskt skickat ett mail eller nåt och meddelat att den var uppe, eftersom han inte brukar lägga upp dokument på pingpong så fattade inte jag att han skulle göra det där. Dessutom skrev han ett mail där han skrev att han skulle MAILA mer information till oss på onsdag, vilket han inte gjorde. Jag skulle nog missat hemtentan helt om jag inte ringde en kompis och frågade. Det här är ändå en lärare i multimedia, hur kan man ha en sådan brist på bra kommunikation, det är ju ändå det här han föreläser i. Själva hemtentan är fyra frågor som känns som att man ska skriva fyra uppsatser. Jag kommer inte ha en rolig helg.

Kommentarer
Postat av: carina

surt,men kommer du och kollar på willy på sön?

Postat av: myna

ja det är klart jag kommer, men bara till matchen, jag har way to much to do.

2007-12-14 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback