Modemässa.

Nu finns det ingen återvändo, jag skickade nyss in min tenta. Orkar inte mer, vi får hoppas att jag har fått med något vettigt i mina svar. Det känns riktigt skönt att ha den tentan överstökad, nu kan jag softa.

Förresten vi har fått våra inbjudningar till
Bread and Butter i Barcelona nu. Det är en stor modemässa där etablerade som nya designers samlas för att visa upp sina kollektioner för potentiella inköpare, vilket vårat företag kommer var i detta fall. Det känns otroligt bra, eftersom detta kan vara en bra start för oss. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det låter roligt!
=)

Postat av: Stina

Det låter ju spännande :)

2007-12-15 @ 23:09:45
URL: http://tillsammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback