Jullov, eller inte.

Sista föreläsningen är avklarad för detta år. Skönt. Vi hade redovisning idag för det projekt vi har gjort i Flash, riktigt intressant att se vad alla hade gjort. Här är iallafall vårt resultat av projektet.

Fick dessutom rycka in på jobbet idag och jobba i tre timmar, inte så farligt. Däremot  kommer jag att jobba från 8-17 tisdag till fredag, vilket känns mindre kul. Min ekonomi tvingade mig att tacka ja till alla arbetstillfällen som jag blir erbjuden, men någon gång måste jag känna på hur det är att jobba heltid. Jag är verkligen ingen jobbmänniska, men det är nog på tiden att jag börjar bli det. Jobb har nästan aldrig varit något jag tänkt speciellt mycket på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback