BBQ at Vättern.

Bilder från kvällen.

Eftersom vädret var helgrymt igår så bestämde vi oss för att grilla, lira basket och bara chilla vid Vättern. Det var riktigt mysigt med brasa och underbart folk. Alla skulle ta med sig det de vill grilla och allt själva, det slutade med att alla lyckades ta med sig likadana grejer och glömma exakt likadana grejer. Som tur var hade inte Bubba och Miki åkt hemifrån än, så de lyckades iallafall få med sig lite som vi andra hade glömt. Men i slutändan hade vi ändå glömt skedar till chokladbananerna, så vi fick tillverka egna av muggar eller käka med pinnar. Det funkade, förutom att när jag kom hem märkte jag att jag hade choklad och banan överallt på mina kläder. Förutom Bubba och Miki så var det; jag, Pharah, Diana, Natalia och Mustafa.

Runt tolv-tiden åkte Bubba, Miki, Pharah och Mustafa hem, medan vi tre fortsatte till en annan brasa. Där chillade vi med Issa, Moses och några andra tjejer. Kändes som man var på förfest och sedan fest, bara att vi inte direkt var på partymode. Men det var mysigt där med. Vi hade bara lite skumma ved från konstiga träd. Weird.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jaha.. Så det är detta vi pratade om igår.. Asså denna sidan.. eller bloggen kanske de är :D Nice..
Måste bara säga att de va skiiiiitskoj igår!! :D
Måste göras om, helt klart!! ;)

2007-08-05 @ 19:55:00
Postat av: myna

haha, yes det är här den riktiga bloggen är. jag har bara importerat inläggen till facebook.

2007-08-06 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback