BBQ at Vättern pt.2.

Bilder.

Vädret håller sig fortfarande, men det sägs att det ska börja regna på onsdag. Igår passade vi på att tillbringa ännu en dag nere vid Vättern. Denna gång hade jag med mig musik och vattenpipa också, perfekt kväll.

Kvällen började tyvärr inte så perfekt, eftersom jag skulle ta med mig så mycket grejer så bestämde jag mig för att ta bilen dit. Det första jag får se när jag närmar mig bilen är; PUNKA på ena bakdäcket. Ingen rolig syn. Som tur var hade jag ett fint reservdäck i bagaget, så det var bara att ta och byta däcket. Tog bara tio minuter, så det var inte så farligt...men ändå, nu måste jag köpa ett nytt däck.

Till slut kom jag iallafall ned till Vättern. Lika trevligt och mysigt som förra gången, kan nog aldrig tröttna på det. Fast denna gång tog vi ett nattdopp också, det var faktiskt mitt första dopp denna sommaren. Det här måste nog ha varit det senaste doppet på årstiden någonsin för mig. Har aldrig väntat så länge in på året för att ta ett första dopp faktiskt. Men jag skyller på vädret. 

Nu måste jag fortsätta med pluggandet. Tentorna är redan nästa vecka, så man kan säga att ledigheten är över för min del. Dessutom har sommarkursen i linjär algebra börjat igen, efter ett litet uppehåll. Orkar inte, men måste.


Kommentarer
Postat av: carina

MyNa du hade rätt det regnade hos oss idag + blixt och åska.=/.

Postat av: Lena

Kan du byta däck? Niice! Och har Farah bytt till stavningen till Pharah, eller? :)

2007-08-10 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback