Saknar.

Vid den här tiden förra året planerade vi vad man skulle ha med sig till asienresan. Tittade på en massa foton från den resan, vill dit igen, speciellt Hong Kong, älskar det. Denna sommar blir istället att jobba ihop pengar till resan nästa år om det blir som vi har planerat. Det kommer bli hur grymt som helst, så det är värt att stanna hemma i tråkiga Sverige en sommar.

Sommaren är ändå den bästa årstiden, tycker jag. Ett tag trodde jag att jag gillade våren, men nu har jag kommit på varför jag inte älskar den lika mycket som sommaren. Det är på grund av all pollen, hatar pollen. Jag känner av det nu i ögonen och näsan, känner mig helt förstörd. Men värmen kompenserar det hela, det gör att man inte direkt tänker på det. Älskar sol och värme, blir så glad och det känns nästan som att alla människor är trevligare nu.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja alla hormoner släpps fria :)

2007-04-28 @ 22:35:15
Postat av: myna

haha. eller hur.

2007-04-29 @ 12:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback