Presenterna.

Pia och jag var inne i stan idag och köpte presenter till Kenny som vi var skitnöjda över. Vad gjorde vi när vi hade åkt halvvägs till Oskarshamn? Jo, vi kom på att Kennys presenter hänger hemma i hallen i Jönköping, hade sådan lust att vända tillbaka men vi hade ju kommit så långt. Nu kommer han att få presenterna i efterhand vilket inte är lika roligt. Ååååh så typiskt.

Tränade iallafall med OBBK idag. Det var riktigt roligt, längesen man fick en riktig basketträning där man både tränar teknik och taktik. Sånt som vi inte gör längre utan vi bara lirar på träningarna och blir aldrig bättre. Det var också roligt att träffa alla goa människor och se hur duktiga alla har blivit.

Fick reda på att vi ska hålla föredrag på max fem minuter nu på måndag om vad vi vill. Kunde man inte fått reda på det lite tidigare så att man kunde förbereda sig lite tidigare och komma på vad man ska prata om. Nu är hela min softa helg i Oskarshamn ganska förstörd eftersom jag måste tänka på skolan. Meningen med att man åker hit är ju för att koppla av från skolan. Någon som kan komma på något roligt man kan prata om? Kom gärna med förslag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så gullig Myna !
Men ni hade ju rätt bra kondition ? Jag menar ni blev ju inte trötta precis.. ! :)

Men vi kommer på ngt tillsammans, som du kan hålla föredrag om :).

2006-10-27 @ 22:55:47
Postat av: myna

nja den är väl sådär. det är det enda vi kan göra, ut och jogga...har gjort det inför varje träning.

ja det gör vi nog.

2006-10-28 @ 00:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback