Napoleon Dynamite

Tur att man har bytt till vinterdäck. Pia, Willy och Carina gjorde det igår när jag var i skolan, då var det 7 plusgrader och sol ute. Det var verkligen lugnet före stormen kan man säga för nu är allt vitt och blåsigt.

Borde skaffa vinterskor för just nu går jag runt i Converse och Vans, inte världens varmaste skor. Men det finns verkligen inte många snygga vinterskor. Kanske ska ta och skaffa mig ett par
Napoleon Dynamite-skor, de är jävligt heta faktiskt. Tänkte göra det förra året men hann aldrig göra det, det blir nog att jag gör det i år istället. De är ju billiga, bra och varma...perfekta vinterskor helt enkelt! By the way filmen Napoleon Dynamite är hur skön som helst. Citaterna knäcker. En riktig grym feelgood-komedi som verkligen rekommenderas. Castingen är klockren, alla passar så bra till karaktärerna.


napoleonPedro
: Do you think people will vote for me?

Napoleon Dynamite: Heck yes! I'd vote for you.

Pedro: Like what are my skills?

Napoleon: Well, you have a sweet bike. And you're really good at hooking up with chicks. Plus you're like the only guy at school who has a mustache.

Pedro: That's true.




"Gosh!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback