Händelserik helg.

Det har varit en rolig och händelserik helg. Micha kom på fredag och stannade här tills idag, det var roligt att ha henne här.

Lördagen började med en basketmatch i Nässjö som var mindre rolig. Känner ibland att basketen är slöseri med tid, just nu känns det som att jag spelar mest för att jag har lagt ut så jävla mycket pengar på den här klubben. När vi kom hem så hade vi en skitgo fest hemma hos oss, lagom mycket folk och alla var softa. Det var gutt häng. Efter det skulle vi dra till Spårvagnshallarna; ett studentboende, där det skulle vara "Årets fest" men det hade varit för mycket folk där så väktare och brandkåren hade kommit. De flesta hade dragit när vi kom pga väktarna och brandkåren, men det var lagom mycket folk kvar ändå så det var soft. Dansade, umgicks och åt choklad där. Patrik och jag hittade en stor  oöppnad Marabou-chokladkaka som bara ville att vi skulle äta upp den. Kvällen slutade med taxi hem vid tre-fyra-tiden.

Idag vaknade man vid tio-tiden för att jag, Pia, Farah och Younas skulle åka till Nässjö igen för att se Willys basketmatcher trodde vi. Kom fram vid tolv och visste att vi inte skulle se mycket av den första matchen, det gjorde inte så mycket tänkte vi för att han kommer att spela en till match senare vid ett. Men det andra laget hade lämnat W.O så det var rätt surt att man åkte ända till Nässjö för att se tre minuter av en match. Åt iallafall på McDonalds sen med brorsan. Shit, killarna i hans lag kan verkligen äta och de är inte stora heller. Därefter åkte vi hem igen till Jönköping och hängde i Råslätt hemma hos Younas. Det blev Zoolander, massa choklad och häng. Nu har Pia och jag suttit och tittat på lite serier som man inte har hunnit titta på under veckan.

Snart är denna veckan slut, veckorna går så snabbt.

Fars dag. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback