Alias och Texas Hold Em'.

Igårkväll efter jobbet hamnade man hemma hos Sara och Hana där det bjöds på nybakat bröd, och vi passade på att  ge Hana hennes avskedspresent som förresten är de tyngsta böckerna (iallafall tillsammans) jag nånsin varit med om hittills. Jag fick nästan träningsvärk i armen efter att jag hade burit de hela vägen hem till dem. Det passade henne bra eftersom hon ska åka till Italien och studera kläddesign. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå hem till oss och hänga ett tag.

Vi hann spela både Alias och Texas Hold Em', fast vi avslutade inget av spelen. Det gick lite trögt för Sara och mig på Alias så vi slutade i tid innan vi blev helt utklassade. Men det var roligt.

Gick och la mig lite för sent. Snart ska jag till högskolan och sitta i en datasal och labba i fyra timmar. Känns inte allt för roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback